Det är nyårsafton idag! Kolla i kalendern om ni inte tror mig!

Jag tänkte mest titta in och säga GOTT NYTT ÅR!
 
Det dyker upp en årsresumé imorgon tror jag, för just nu är jag strängt upptagen med att måla i målarbok samt se till att den minsta ungen inte har ihjäl sig när den försöker resa sig upp. Jag bara "Nej, Siri. Man måste ha balans för att stå. Du har ingen balans". Och hon bara... skiter i vad jag säger och ramlar handlöst eftersom hon inte har nån balans.
 
Hursomhelst.
 
Drick inte för mycket sprit ikväll och spräng inte bort några ögon med hemgjorda raketer så ses här nästa år. Ja? Ja. Bra!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Denise:

Gott nytt år!! Håller mig ifrån smällare o för mycket spratteldricka, jag har självklart antecknat vad du fick i julklapp ifall jag skulle råka på dig nån dag med en present! Hoppas nyårsafton blir trevlig!

Svar: Gott nytt år fina Denise! :)
Hanna

#2 / / Linda:

Ha! Ha!

Gott Nytt År!