Lägesrapport.

Det här nya barnet vi har fått - väldigt lättskött än så länge. Sover och äter mest, tycker jag.
 

Och Pellan sköter sig exemplariskt som storasyster. Igår blev hon dock lite upprörd på barnmorskan som skulle väga och mäta Siri och bara "Fast min lillasyster tycker inte om när man drar i henne, man måste faktiss vara jätteförsiktig. Jag tror nog det är bäst du ger tillbaka henne till min mamma nu".
 
 Inte bara storasyster - räkneproffs också.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anna :

Hua så sööööt! Härligt när nr 2 sover sådär bra!!! Galet lik storasyster ser det ut som! Härligt att Pellan håller stilen med bästa kommentarerna!! Jäkla BVC tant som inte vet hur man sköter en unge!!!

#2 / / Tekla:

Livet är ju bara för underbart! Pellan är verkligen en ansvarstagande storasyster! Ni kommer att få det bäst! Glöm bara inte bort att njuta!

#3 / / Eva (Nomaden):

Haha Pellan är ju för härlig :)

#4 / / Maria F:

Grattis till underverket😊jätte fina barn ni har. Kan ju inte bli annat med så snygga föräldrar😉

#5 / / Sarah:

Måste säga att jag inte läser så många bloggar längre, men din är jag bannemig inne på några gånger i veckan. Älskar ditt sätt att skriva!

Ja. Det var allt. Och välkommen till lilla Siri så klart :)

Svar: Vad glad jag blir! Tack så mycket :)
Hanna

#6 / / Anonym:

Fina familjen, med räkneproffs, inte illa!!!