Eh?

Jag är inte helt säker - men jag tror fasen inte mina fötter brukar se ut såhär?


Publicerat i Allmänt
#1 / / Karolina:

Först och främst; STORT grattis till lilla tösabiten!!! Nu har Martin triss i tjejer och det är ju det bästa man kan ha! Väldigt bra val av namn. Kan av egen erfarenhet säga att det är ett av världens finaste namn man kan ge sitt barn :)

Och det här med svullna fötter... Nu vet ju inte jag om det blev snitt den här gången, men det är tydligen vanligt att man sväller upp likt en ballong efter snitt. Jag märkte inte det första gången, men andra... Jag såg värre ut efter Selma kommit ut än innan. Svullen som en gris, precis överallt. Som tur var så gick det ju över på ett par dar!

Njut nu av bebisbubblan och ta hand om er!

#2 / / Klippmalin :

Detta är SJUKT, samma story som med Ines.. Känner igen de däringa fötterna. Vi går djupare in på det på altanhänget! ;-)