DU HAR FEL.

Pellan: "OH... Hoppa gummistav!"
 
Jag: Jag vill inte vara en viktigpetter nu - men dom sjunger "Oppa Gangnam Style"
 
Pellan: Nej.
 
Jag: Eh. Jo, det gör dom.
 
Pellan: Nej, mamma. "OH HOPPA GUMMISTAV" säger dom. Det hör jag.
 
 
Och man bara... orkar inte diskutera utan nickar medhållande och bara "Visst, världens typ kändaste låt är svensk och handlar om att hoppa runt på en dildo. Du har rätt, jag har fel".
 
Svensk kille hoppar gummistav i stall.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Cecilia | Hårdrockande feminist:

Hahah ååh

#2 / / sanna:

Din blogg är den roligaste jag läst. Är så kul att gå in här och få sig ett skratt. Fortsätt så :-)

#3 / / Mia:

Ha, ha, klockren! PSY´s andra låt Gentleman handlar om "Alla kan måla". Lyssna får du se. ;)

#4 / / Michis:

Min son kallar låten för "Opa kai"

#5 / / Emelie:

Jag nu rök kommentarsoskulden, men måste bara hylla dig för att du är så klockren. Tack för många fniss som förgyller en grå vardag!
/ f.d hultsfredbo