Packar.

Jag håller på att packa inför helgens resa. Javisst, förstår ni. Vi åker till huvudstaden imorgon med några vänner för att springa Stockholm Marathon.
 
Ja alltså, Martin och Kenta ska springa. Jag och Sofi ska gå i affärer och göra slut på pengar och så. Kanske dricka lite rosé på nån uteservering? Äta en glass i solen. Sånna saker. Härliga saker.
 
Allt är i och för sig härligare än att löpa 4,2 mil.
 
4,2 mil. Fy fan. När jag kom i mål efter att ha sprungit tjejmilen var jag helt livrädd för att kissa på mig eftersom alla muskler i kroppen var helt lama av utmattning och inte orkade hålla emot nånting. Jag bara "Blir jag ett uns nödig nu måste jag ställa mig på huvudet för att undvika läckage".
 
Springvätaren tar igen sig efter tjejmilen 2009.
 
Nej. Nu måste jag packa klart. Och duscha. Och packa Pellans väska. Och raka benen.
Vi hörs imorgon. Jag lovar att försöka uppdatera aktivt från mobilen!
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sofie:

Min galna pojkvän ska också springa! Jag och min lilla tjej "springer" bara på stan :)

Svar: Hur gick det för honom? Överlevde han?
Hanna