Sak jag älskar med min unge:

Att hon är helt frälst i Håkan Hellström. Javisst, förstår ni. Får hon syn på ett tidningsomslag i affären som är prytt med hans ansikte skriker hon rakt ut av glädje och den inspelade konserten från Skansen vet jag inte hur många gånger hon har sett. Och när hon står i vardagsrummet framför TV:n med dom små armarna i luften och sjunger med till Valborg vill man ju bara... krama henne så hårt att organen nästan brister i kroppen på na.
 
Sak som inte är lika gullig: När hon vägrar kamma sig eller bära hårspänne eftersom nån har sagt till henne att hon har samma rufsiga frisyr som sin idol.
  
Och ja, ibland är det kanske lite obehagligt när hon går runt hemma och sjunger fraser som: "Provsmakar livets heroin", "Ge mig arsenik ba ba ba" och "Du vet ju allt om ingenting, din jävla SOPA".
 
Men i det stora hela: Väldigt gulligt.
 
Kanske Håkans största fan, men minsta till storleken.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Ingen Annan Än Anna:

Haha! Hon är verkligen söt, din unge. :)

#2 / / Hultsfredsbo:

Undra vem hon har ärvt det ifron;)

#3 / / Mickan:

Hur go får man vara?! :)

#4 / / Lotta:

Mig bad hon vara tyst vid frukosten en morgonen..
-" Tyst Lotta! Håkan är på radion:)

Svar: Haha, när vi åkte förbi Trollet imorse sa hon "Därinne bor min gamla frök Lotta".
Hanna