Byte av rum. Så gick det sen, del 1.

Nån undrade om vårat sovrum, hur det blev efter bytet och så. Och ja, man kan säga att det inte blev nått alls av det. Vi bar in sängen, sängborden, spegeln och TV:n och placerade ut det lite på måfå bara och sen stängde vi dörren och tänkte på annat.
 
Men vi ska ta tag i det, förhoppningsvis ikväll eller imorgon. För den där fågeltapeten som sitter uppe nu ger faan ingen harmoni och lugnande effekt när man ska sova, det kan jag säga.
 
(Oklart varför vi placerade TV:n där mellan väggen och sängen. Men det kändes väl logiskt just då.)
 
Harmoni kommer däremot den här Stig Lindberg-tapeten jag beställde i fredags att sprida! Jag kommer sova som en bedövad ponny med den bakom huvudet, det känner jag på mig.
 
Tapeten är köpt på Colorama Golvmästarna i Hultsfred.
Bäste affären i stan. Så himla trevlig personal och så.
 
Bilder på resultatet kommer så snart det blivit nått resultat.
Publicerat i Allmänt
#1 / / karin:

Bedövad ponny! hahahaha :D

#2 / / Annie:

Kommer nog bli super tror jag, spänd på att se resultatet :)

#3 / / Anna:

I den där bästaste affären med bästa personalen, kan man köpa tapetprover där? Om man liksom bara vill ha en bit???

Svar: Vi har avsnitt på dom tre senast släppta kollektionerna - Eco Rose, Silent Nature och Garden Party från Boråstapeter. För en tjuga får du ett avsnitt på ca 1 meter :)
Hanna