Information kolon

- Jag har lagt i en hårinpackning såhär på kvällskvisten. Luktar kokos så IN I HELVETE.
 
- Jag insåg precis att jag kommer missa Mellon både den här lördagen och nästa. PLUS finalen. Hur tänkte jag när jag gjorde upp mitt schema för VT-13?
 
- Jag tänkte uppenbarligen inte alls. Det är ju tydligt.
 
- Det ska bli sol imorgon! Och jag är ledig! Och ska vara ute och gå hela dagen!
 
- Förlåt för alla utropstecken, men jag blir så exalterad!
 
- Nej, nu ska jag gå och duscha ur den där inpackningen. Jag känner att håret har sugit i sig nog av näring. Att det antagligen har blivit så glansigt att folk kommer blinka med helljuset åt mig imorgon.
 
- Blääända aaav! Kommer dom ropa genom rutan och jag bara... kan ju inte det eftersom det är mitt hår som glänser och inget lyse.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anne:

Vart är den där solen som skulle skiiina hela dagen? :S

Svar: Det undrar FAN jag med. Och inte finns det nån väderansvarig att ringa och klaga på heller.
Hanna

#2 / / Nomaden:

Kokos! Den bästa av alla dofter. Men menar du alltså att mellon börjar redan på lördag??

Svar: Japp, på lördag går startskottet! Herregud, det kändes ju som att det var igår Loreen vann.
Hanna