Eller så skaffar jag bättre karaktär.

Jag vet inte med er, men jag tänker att det vore bra om det dök upp nån slags blinkande, röd varningstext varje gång man ska till att trycka på "Beställ"-knappen på Nelly.com. Nått i stil med: 
 
"Är du helt säker på att du ska beställa nu? Behöver du fler skor? Hanna Maria Stenbäck, HAR DU VERKLIGEN TÄNKT IGENOM DETTA KÖP?" 
 
Ja, fast med namnet anpassat efter den som ska beställa. Såklart. Det vore ju svinkonstigt om det stod Hanna Maria Stenbäck i allas varningsruta?
 
Hursomhelst.
 
Det här hade jag kanske inte köpt om den där satans blinkande texten hade funnits, men nu gjorde den ju inte det och därför har jag snart detta i min ägo:
 
 
Klo-armband.
 
Titt, så snyggt!
 
Omlottkjol. Typ gratis! Om man med gratis menar 200 spänn.
 
 
Som jag har letat efter svarta skor med ett synligt spänne runt ankeln. Och nu, färdigletat. Även om drömmen hade varit dom här:
 
 
Men iklädd dom hade jag antagligen snubblat, brutit båda fötterna/vristerna och fått gå med gips i 8 veckor och ja, gips är inte fashion. Det tycker ingen.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Nomaden:

Haha, ja en sån varningsskylt skulle jag också behöva ibland :D Fast kanske inte på Nellys, för därifrån har jag aldrig handlat...

Jag tycker att de skorna du köpte var snyggare än de andra :) Fräckt med genomskinlig klack! Och ja, de ser betydligt lättare ut att gå i...