Är ett jävla nervvrak just nu.

Imorse när jag hoppade in i bilen efter att ha lämnat Pellan på dagis så drog Nyheterna igång på radion. Och sånt är ju bra att lyssna på, det vet man sen gammalt. Man ska vara uppdaterad på hur världen omkring oss mår och så.
 
Och jag lyssnade och radiogubben pratade och jag körde mot jobbet och tittade uppmärksamt en gång åt höger och två gånger åt vänster i korsningar och blinkade och körde och nynnade på en sång. Sen började nyhetsfarbrorn berätta om några som har störtat. Över Egypten. 19 omkomna. Nått som brann.
 
Fy fan. FY FAN. Jag klarar icke av sån fakta två dagar innan jag ska ge mig upp på lufttur. Nu gällde visserligen det här en luftballong och jag tror inte att vi ska ta oss fram till Italien med en sådan, MEN ÄNDÅ. Dom var i luften, vi ska vara i luften. Dom dog, vi kommer dö osv. osv.
 
Nehe, nu ska jag gå och plocka upp spillrorna av det lilla modet jag hade byggt upp inför fredagen.
 
/ katastroftänkarn_86
 
Nu är dom glada, men snart störtas det och då kommer det vara blod och kroppsdelar utspritt både här och där.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Nomaden:

DET KOMMER GÅ BRA! :)

Svar: Tack :) Det behöver jag höra.
Hanna

#2 / / Bubbel:

Rent krasst får man tänka att det sker långt många fler bilolyckor än flygolyckor!

Allt kommer gå galant ska du se :) kram