Things I want.

Ibland drabbas jag av oförklariga cravings. Inte så att jag måste ha nån viss maträtt eller lakrits eller så - nej, det gäller saker. Det bara dyker upp saker i mitt huvud som jag MÅSTE ha och sen kan jag inte släppa det.
 
Min cravingslista just nu:
 
Sak 1. Små ringar till öronen. Ni vet dom här tunna man hade när man var liten - sånna som är så små att dom knappt syns. VART HITTAR JAG SÅNNA?
 

Öronbild snodd olovandes från google.
 
Sak 2. En kökssoffa. I lördags kom det till mig och Martin bara "Va? Vi har ingen plats för en kökssoffa?" Och jag bara "På inglasade altanen kanske den kan stå" och han bara "Den är ju inte ens byggd än?" och jag bara "IFRÅGASÄTT INTE MIN ÖNSKAN ATT HA EN KÖKSSOFFA!". Och Martin bara skakade på huvudet och tänkte saker som "Jag är ihop med en psyksjuk person."
 
Sak 3. En klänning som går till mitten på vaden. Helst med nån drapering på mitten. Jag vet inte riktigt själv vad jag är ute efter men nån högre makt skickar signaler ner till min hjärna som säger att jag måste ha just en sån och vem är jag att ifrågasätta.
 
Så - sitter ni inne på någon av dessa saker var vänlig skicka dom till mig på stört.
 
Tack på förhand.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Louise :

Din pappa verkar ju vara sjukt händig likaså Martin, kanske kan de bygga en kökssoffa design à la Hanna S? Du har väl en version hur den ska se ut antar jag:)

Förresten fick du nåt när din mamma och syster hade varit i Ullared? De sprang förbi mig när jag stod och tittade på alla gardiner. De hade fullt upp med vad de skulle ha, gick säkert efter en lång skriven lista;)

Svar: Jag hittade en soffjäkel på blocket, men den hann ju såklart säljas innan jag hann få fingrarna ur och ringa.
Haha, nej. Jag blev utan Ullaredssaker - men Pellan fick såklart ;)
Hanna

#2 / / Denise:

Härligt med cravinglista!!! Tror du kan hitta öronringarna på guldfynd, de har haft det iaf!!! Resten vet jag inte tyvärr,... En fråga, var ni möjligigtvis på Astrid Lindgrens värld idag?? Tyckte precis att jag såg er...du o Pellan....

Svar: Vi var icke på Astrid Lindgrens Värld igår - däremot i söndags :)
Hanna

#3 / / alex:

h&m har något liknande i klänningsväg!

Svar: Ska kolla upp det på stört - tack för tipset :)
Hanna

#4 / / Elin:

Glitter har exakt de där örhängena. Tror vi säljer dom för 50 spänn typ? Äkta silver.

Svar: Tack för hjälpen! :)
Hanna

#5 / / Josefin:

Miltons guld i Vimmerby har såna örhängen ungefär!