Här är den. VARE SIG NI VILL ELLER INTE.

Okej, nu tjatas det en hel del om att jag ska lägga ut krönikan här på bloggen och ni känner ju mig - jag gör allt ni ber om.
 
Eller ja, "nu tjatas det en hel del" var väl kanske att ta i. Men några stycken har ju frågat.
 
... om man nu med "några stycken" menar "en styck". En styck har frågat om jag kan lägga ut den.
 
 
Eller ja, den personen frågade väl kanske inte riktigt heller. Hen bara "Kan man läsa krönikan på nätet nånstans?" och jag bara "JAG KAN LÄGGA UT DEN PÅ BLOGGEN NU PÅ DIREKTEN BARA!".
 
Så, på ingens begäran - här har ni den:
 
Ja, jag försökte redigera ljuset så texten skulle synas tydligare - det blev sämre, skulle man kunna säga. Hoppas ni ser vad det står.
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sandra:

Åh så härligt det låter :)

#2 / / Anna:

Tack!! För jag ville ha den, utan att jag visste om det men nu vet jag och tack för rolig läsning!

#3 / / stina(anonym igår):

Tack! :-)

#4 / / Sandra - din coach på nätet:

Varje gång tidningen kommer bläddrar och letar jag för att hitta din krönika. Jag läser, skrattar lite för mig själv och lägger alltid ihop tidningen med ett leende på läpparna!

Svar: Det var en fin komplimang, det. Tack! ;)
Hanna

#5 / / Lollo:

Tack för skön läsning! Som vanligt bra skrivet å kortet fick du te redigt bra :) //Hen

#6 / / Nomaden:

Jag hade bett om att få läsa den om det inte vore för att jag såg inlägget på mobilen, och det är så krångligt att kommentera där ;) Går ju inte att göra via Bloglovin...

#7 / / Johanna:

Haha, jag ville också läsa, men kommenterade inte! Jag är nog en sån som tror att krönikor osv. kommer ut ändå, bara jag väntar lite! :)

#8 / / Denise:

Grym krönika!! Hade jag haft tidningen så skulle jag följa den slaviskt, tur att du har bloggen så jag får ta del av det iaf!!!!! Tack!!!

#9 / / Emma:

Bra krönika! Man borde turista mer på sin egen ort, finns ljusglimtar även där :)

#10 / / nicolinda.blogg.se:

Haha, vad roligt du skriver dina inlägg! Känns som att du pratar med en, inte skriver till en. Förstår du? Kul :) Du är en person i dina inlägg liksom. Det är väl vi alla men ja, man upplever dig som en person och inte bara en bloggerska.

Bra krönika! Indeed. Gillar hur du uttrycker dig.

Svar: Tack :)
Hanna

#11 / / Aggie:

Grymt bra skrivet och det låter som ne urhärlig sommar!

Kan du inte alltid lägga ut din krönika här, snälla?! Känner direkt att jag fick craving efter mera. Vart kan man läsa dina tidigare? För du har väl skrivit en del hoppas jag på :-) Vill läsa!

Stor kram!

Svar: Va snäll du är, tack!
Jag tror att jag har lagt upp dom flesta. Skriv in "krönika" i sökrutan till vänster så hittar du dom nog :)
Hanna

#12 / / Jennie :

Superbra skrivet Hanna!!! Har sagt de förr i säger igen, du är såå duktig på att få te att:-)

Svar: Tack snälla du :)
Hanna