Trosprat. Och en röv.

Jag har rensat min underklädeslåda idag, slängt sånt jag inte använder och så. HERREGUD, va skit man har köpt genom åren. Så mycket spets och genomskinligt? När har man nånsin användningen av det? Ett par trosor misstog jag till och med för ett BH-band. Det var bara en lång tråd med lite, lite mer tyg nånstans på mitten.
 
Det känns som att det hade varit mer hygieniskt att inte ha trosor alls än att ha det där snöret försvunnet nånstans uppe i röven.
 
 Jag vet vad ni tänker nu: Den där röven är inte din Hanna. Och nej, den kanske den inte är. Men min ser EXAKT ut sådär. Hörde ni det!? EXAKT.
Publicerat i Allmänt
#1 / / JK:

Klart den ser ut sådär :) Ho där bak på HD:n

Svar: Den kan till och med vara ett snäpp snyggare, min röv... ;)
JK. HD:n... K borde stå för Kuster? Ja väl? :)
Hanna

#2 / / trebarnsmorsan:

Sjukt kul! Ha en fin Valborg!

#3 / / Victoria:

Haha, välkommen till medelåldern! Det bästa med att bli äldre är att man kan sluta känna någon sorts press att ha snören i röven...

Svar: Väldigt befriande känsla att slänga jävlarna! :)
Hanna