Det är ingen sexblogg.

Jag känner att jag måste pressa ur mig ett blogginlägg nu så att inte det första som ploppar upp när man kollar in här är en text om underliv (eller kissetofsen som dom kallade den i "69 saker om sex"-programmet igår. Kissetofsen? Vilket vidrigt ord.)
 
Jahaa. Vad ska vi prata om istället då? Stormen Sandy? Rebecca Simonssons påstådda romans med Eric Saaaade?
 
Inte det. Nehe.
 
Då bjuder jag på en omotiverad närbild på en ettårig Pellan så länge. Så syns vi här sen? Ja? Ja. Bra.
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Sofia:

Inte för att vara framfusig men den där söta lilla damen kommer en dag att bli min svärdotter.

#2 / / Nomaden:

Kissetofsen? :O

#3 / / Bubbel:

Vilka fina små bissar! :)

#4 / / Elin:

Vilka ögon! Sötnöt!

#5 / / Elin:

... och kul att någon slutet på mina ögonfransar. har liksom undrat var de har varit i mitt liv. men nu vet jag.

#6 / / Elin igen:

*någon fick slutet