"Jag heter" gör det inte för mig.

Martin har bestämt att vi ska vara svinromantiska ikväll. Vi ska tydligen "sitta i soffan, titta varandra djupt in i ögonen och säga vackra saker".
 
Och det lät ju härligt! Men sen frågade jag lite mer exakt vad för fint han hade tänkt säga till mig och då svarade han "Ja, typ Je m'appelle och sånt".
 
Jahaa. Ja, men det var ju väldigt romantiskt.
 
Kvällens romantiska outfit.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Therese:

Haha ja det låter ju onekligen oootroligt romantiskt. Jag och karln firar 5 år som gifta idag, vi tänker fira genom att se på Walking dead och troligtvis äta nån slags godis. Inget säger "bröllopsdag!" lika mycket som zombies och sötsaker.

Svar: Grattis på bröllopsdan! Man ska inte underskatta zombier - dom är den perfekta hångelbakgrunden! ;)
Hanna