Längtar.

Vet ni hur mycket jag längtar efter Mellbystrand just nu? Nej, det kan ju inte ni veta. Ni är ju inte inuti min kropp och kan känna mina känslor?

Men jag längtar mycket. Jättemycket.

Förra året var Pellan liksom lite för liten för att förstå allt det härliga med havet och stranden. Förra året åt hon mest sand. Förra året hade hon precis lärt sig gå och stapplade fram till en familj som låg bredvid oss och dom bara "Åh HERREGUD vilken söt liten unge. SÅ HIMLA GULLIG! Vad heter du då lilla vän?" och Pellan bara... bajsade. Mitt framför dom blev hon nödig och bara tömde tarmen. Massa bajs i sanden. 

Och jag bara "Nu var hon inte lika gullig va? VA?".

Nej, det sa jag inte. Jag sa "förlåt för att mitt barn bajsar framför er när ni fikar".



Åh, va härligt.

Publicerat i Allmänt
#1 / / Mickan:

Nu lyckades jag nog väcka alla här på morgontåget! Herregud vad roligt!

#2 / / daniela:

HAHA, jag dör! :D

#3 / / En annan Daniela:

Hahaha, skrattade så högt att katterna sprang in under sängen och gömde sig.