Crying out for help

Ja, jag vet.

Jag vet att jag sa att jag skulle återkomma först imorgon men jag skulle vilja be om en tjänst? Vill ni göra mig en tjänst? Ja? Bra.

Jo, jag ska lämna in krönika nästa vecka och jag river och sliter mitt hår och allt blir bara SKIT och jag KOMMER INTE PÅ NÅNTING och fan, fan, fan (detta kan eventuellt ha en koppling till humöret jag är på). Har ni nått förslag? Vad skulle ni vilja läsa om?

Snälla säg! 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Hur du och Martin överlever husrenovering utan att ta död på varandra.

#2 / / Suzette&Kian:

Bigbrother-syndromet är ju på typ allas hjärna just nu känns det som..!? Finns ju ganska mycket att säga om det "sociala experimentet" ?!

(många likheter med deltagarna och livet som småbarns morscha om du frågar mig... Inspektera bajs och ansa rumpa! Just saying!!)



Eller Loreens skulle-klippt-luggen-1cm-kortare-så-jag-såg-bucklan frilla..?

Har hon gjort en Amandus och rakat av ögonbrynen eller vad är grejen lixome? (Kolla parallell till BB är inte svårt att få till..)



Fan, surfar iPhone och nu kan jag inte läsa genom texten jag precis så flitigt plitat ner, så eventuella stavfel och annat knas ber jag om ursäkt för i förväg!



Lycka till;)

#3 / / Monz:

Semester på ont och gott. Tyckte det var som du fick till det bra med att vila från vilan....

I och för sig lite väl mycket semestersnack kanske. Varför inte ha en nedräkning till jul och vara ute i riktigt god tid! Kontrastera.

#4 / / Tilda:

Jaa du! Du skriver så roligt så man kam titta igenom din blogg många många gånger utan att bli trött :)

Fortsätt bara att skriv som du gör ... Vad du gör på dagarna , lite roliga saker som kanske hänt under dagen :)