Söndag i punktform. Som sig bör.

- HHF vann igår, som min kille lovade. 

- Men det var på gränsen och jag har nog aldrig skrikit så mycket i slutsekunderna nånsin.

- Inte så konstigt kanske, med tanke på att hela mitt förhållande stod på spel.

- Idag har vi slängt ut vårat kylskåp. 3 år ungt och redan trasigt. RIP du satans skit-teknik.

- Sen skulle vi sätta in det nya, fina från LG istället.

- OCH SÅG ATT VI HADE KÖPT FEL MODELL.

- Inga stora skillnader men va fan, hur svårt ska det vara?

- Jag blir så upprörd på mig själv. 

- Vi åkte pulka till affären.

- Det är ingen höjdare att dra 11 kilo barn i pulka på bar asfalt, det är det inte. 

- Nu var det ju inte jag som drog, men det såg tungt ut.

- Martins bror Michael, Bianca och Vonki kom hit förut och tittade på fotboll och åt hemlagad pizza.

- Himla trevligt. 

- Eller ja, Vonki och Bianca var trevliga. Michael har lite att jobba på.  

- Sen åkte jag och gav blommor till Malin som öppnat egen skönhetsvårdsnånting.

- Och nu sitter jag här, framför datorn med Pellan i knäet.

- Och hela byxorna fulla med rumpkräm eftersom jag nyss smorde in henne och struntade i att ta på en ny blöja.

- Så jävla ogenomtänkt.



Lite somrigare bild på mig, Pellan och datorn. 
Den gången utan rumpkrämens inblandning
.
Publicerat i Allmänt