Vi punktar det.

- Jag har börjat läsa "Fifty shades of Grey" trots att jag tänkte gå emot strömmen och inte göra det.
 
- Om jag tycker den är bra? Ja, det skulle man kunna säga.
 
- Om Martin tjänar liggmässigt på att jag läser den? Ja, det skulle man kunna säga.
 
- Jag var på fest i... måndags? Vilken dag var juldagen? Tisdag? Jag var på fest i tisdags. Hade liten förfest härhemma och Vic var här. Och hennes kille. Och Purra och Karlsson som jag hängde med JÄMT i ungdomens dar. Väldigt trevligt.
 
- Det här är den enda bilden jag har från kvällen:
 
 
- Idag sa Martin till Pellan att hon skulle sitta ner ordentligt vid matbordet. "Hur många gånger ska jag behöva säga till dig att SITTA NER!" sa han argt.
 
- "Fyra gånger pappa" svarade hon.
 
- Jag ska till Egypten i slutet av mars. Och till Rom i början av mars. Det betyder att jag måste flyga FYRA gånger inom en månad.
 
- FY FAN för att flyga. Men trevligt med resor i övrigt och så.
 
- Jag har jobbat idag. Den första kunden som kom in sa "Oj, du ser sliten ut. Haft en hård jul?"
 
- Det är ingen komplimang, det är det inte.
 
- Nu ska jag se på Fjällbackamorden och äta ostbågar. Vi hörs.
 
- Och just det, nån frågade vart Bang-linnet kom ifrån och ja, det har jag internetshoppat på Nelly.
 
   
- Jo, det är lag på att sträcka ut benet sådär när man har slits på kjolen. Det har Angelina Jolie bestämt.
 
 
- Jahaa. Då vet ni.
Publicerat i Allmänt