Jag i Slitz.

Jahaa, här kommer jag med lite bilder från helgen:
 
 
 Vi var på Hultsfreds Marknad. "Fy fan, va jag hatar karuseller" väste Lina när vi entrade tivolit och sen åkte hon den här flyplansgrejen fyra gånger eftersom Pellan sa "Jag vill åka med dig Leeena!"
 
"Här går gränsen, den där otäcka åker jag inte" sa Lina om kaffekoppen och ja, då klämde morfarn ner sig istället och Silvia-vinkade glatt till publiken varv efter varv efter varv.
 
 Vi åkte till stallet och Lina använde Pellan till att mocka skit.
 
På fredagen åt jag Polly till middag - en av fördelarna med att vara över 18 år och ensam hemma. Just den här bilden la jag ut på facebook.
 
Borde jag inte ha gjort. På lördagen ringde Lina och Henke på dörren och hade med sig kinamat. Eftersom "när man är över arton borde man FÖR FAAN fatta att polly inte räknas som näringsrik middag".
 
 Den här bilden tog jag bara för att kunna skriva "Jag i Slitz" som rubrik på det här inlägget.
 
Helgens tack: Tack min ur-familj för att ni tog hand om Pellan och mig när fadern var bortrest på handbollsläger. Ni är bäst i hela världen. På riktigt. Skulle det finnas nått slags Worlds Greatest familjepris skulle ni antagligen vinna.
 
Alternativ Obamas familj. Den verkar också väldigt bra. Stadig och trofast. Levererar bra under press och sånt.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Nomaden:

En middag måste inte alltid vara näringsrik :D

#2 / / Bubbel:

Om något åk kommer hon gladeligen skutta mellan karusellerna själv så det är bara att stå ut nån sommar till! :)

Polly är ju svingott men som middag? Nä, då hade jag nog hamnat i sockerkoma..

#3 / / sofie:

Hejsan!
Det är såhär att du har likadana kuddar som nån jag såg på teve idag, tror att det var programmet kontaktannonsen på trean. De två kuddarna i mitten där på "slitzbilden". Har du någon connection till nån som vart med i det programmet eller kommer kuddarna från säg ikea? Blev bara lite paff av igenkännandet.
Många vänliga hälsningar, sofie

Svar: Haha, dom kommer från HM. Ett designsammarbete för Rädda Barnen tror jag :) Ingen koppling till programmet - tyvärr.
Hanna Stenbäck