Missnöjda?

Jag känner sån press nu när jag krävde kommentarer. Faan. Som om jag ska visa några shoppingstordåd. Jag har ju egentligen bara ett kort på en stor klädhög.


99% är köpt på Zara... 4% på weekday, 3% från Åhlens City och 1% från Svenskt Tenn. Och nån procent från Kappahl. JA. Jag hoppade av Matte C. Men räkna själv då om du är så duktig.


Pellan köpte nya skinnskor. Ni vet hur det funkar hos oss - Snyggt före praktiskt.


 Och ny väst. Så himla fin.


Här har hon tagit sina inköp och lagt ihop ett litet outfitförslag. 
"Jag inspirerades av femtiotalet" sa hon och pillade i ena näsborren. 


Nya skor till mig.
 Eftersom jag SKA GÅ PÅ FEST PÅ LÖRDAG! Ja, och eftersom man måste köpa skor när man är ute och shoppar. Det är lag på det.



Tillslut. Min nya plånbok! (Jag pekar så ni ska veta vilken plånbok jag menar?) 
Jag älskar den så mycket att jag sov tätt, tätt intill den inatt (och vaknade med en skavlinje på kinden). Jag stod och kände på den förra gången men tyckte att den var lite dyr och la tillbaka den.  Men i lördags tänkte jag "Va faan!" och så köpte jag den. Bra tänkt Hanna. Tack.

Kläderna jag köpte får ni se nån annan dag. Jag orkade inte böja mig i nån modepose ikväll.

Publicerat i Allmänt
#1 / / Marie:

Gah åh det är ju så fint med shorts och strumpbyxor, väntar på ett par till Isabelle också. Gillar plånboken!!

#2 / / bubbel:

Uj uj uj vilka klipp du verkar ha gjort och vilka ursnygga skor Pellan hittade tres chic!:)

#3 / / jennie:

You know I love that wallet! Mitt tanthjärta slår nästan lite väl snabbt för de där mönstrade tygstyckena.