På tal om det...

Lista på kändisar jag har pratat med eller rört vid:

- Fredrik Reinfeldts brorsa Magnus. Jag har nämnt det 18-19 gånger tidigare men han har alltså spottat på mig och kramat mig ett flertal gånger. Mer spott än kram dock.

- Hallåan på SVT, Catarina Breitfeld. Hon har kallat mig ouppfostrad unge.

- Fredrik Ljungbergs brorsa Philip. Han frågade mig om tändare på en festival. Jag började prata om cigaretters samband med cancer. Han gick utan att lyssna klart?

- Han som är med i filmen Fröken Sverige. Sebastian U-nånting? Y? Y! Ylvenius! Sebastian Ylvenius. Han har varit med i nån Beck-film också och är killen i Lidl-reklamen. Han hängde jag med en hel sommar. Tufft, jag vet.

- Stefan Edberg. Min mamma såg honom i Båstad en sommar och puttade ut sin 4-åriga dotter (jag) i gatan så tennis-Stefan gick rakt in i mig. Jag fick blåmärke, mamma fick träffa kändis.

- Boxer-Robert. JAG VET - är det nån kändis man vill ha stött på så är det Boxer-Robert! Eller ja, rösten till Boxer-Robert, Urban. Vi jobbade ihop i 2 år och han lovade att han skulle prata in mitt mobilsvar och säga "Hej. Robert här, Hanna kan inte svara..." Ni fattar. Det glömdes bort sen. FAN OXÅ.

Jahaa. Det var nog alla.

Och ni som tänker säga att kändisars syskon inte räknas - JOHOO! Det gör dom visst. Jag har Internationella kändisregelboken precis framför mig och där står det tydligt att "folk som bära samma blod och efternamn som den kända människan räknas och får användas i listor över kändisar man mött."
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Malin:

Haha! Man blir ju sjukt nyfiken på varför Reinfeldts brorsa spottade på dig!

BTW såg jag Adam Alsing när jag var i Sthlm för en månad sen ;)

#2 / / Anonym:

Jag har sett Lasse Brandeby äta hamburgare på Corner i västervik och så har vi några lite halvkända lärare i skolan ibland men det räknas ju fan inte.

#3 / / Johanna:

I somras handlade "Pölsa" av mig när jag satt i kassan på coop! Har även stött på killen i "se upp för dårarna" (Mattias Redbo) i coop-kassan, och Annika i Eva&Adam jobbade på Åhlens i stockholm.

#4 / / Sofia - Mamma till Wilbur ♥:

Men guud nu blir jag ju nyfiken. Varför var du en ouppfostrad unge? Och varför blev du spottad på? Spännande!