Good vs. bad.

Martin är iväg på handbollsträning ikväll. 

Det är nackdelen med att vara ihop med en sportkille - det tar så mycket tid! Tisdagar - träning. Onsdagar - bowling. Torsdagar - träning. Och match på en av helgdagarna. Ja, och som om det inte vore nog har han brandövning på måndagar med. Och jour var tredje vecka. Vilket innebär att han inte kan vara hemma själv med Pellan den veckan i fall han skulle få larm. 

Vill jag utföra nån aktivitet utanför hemmet får jag alltså välja på... fredagar. Ja, förutom den där tredje jourfredagen, då måste jag ju vara hemma. 

Fördelen med att vara ihop med sportkille - han är så sjukt snygg in action! Jag är som kärast i min kille när jag sitter på läktaren och tittar på när han skriker "DET DÄR VAR FAAN INTE GULT KORT! HAN RÖRDE HONOM JU INTE, DOMAAARN!".  

Den där snyggheten väger lätt upp min isolering i veckan. Lätt.


Jahaa, då vet ni det.
Hannas kille är borta endel men är väldigt snygg när han skriker. Vill ni skriva ner det nånstans så varsågoda.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Svägerskan:

Jag kommer såååååå gärna å aktiverar dig i veckorna:-)

#2 / / Anonym:

...min karl är snygg även när han håller sig på hemmaplan!;)

#3 / / Sarah:

Haha, man ska se det positiva i allt, visst? :)