En jävla massa bilder

Kompenserar torkan med lite bilder på förändringar som har hänt härhemma.




Hallen har fått sig en färgglad liten matta från IKEA. 





Ny kuddar!
Om man kan vara kär i ett tyg så är jag det i Lisas Bengstssons "Svärmor".


Man får inte välja alla inredningsdetaljer själv när man har barn. Än så länge har jag dock klarat mig undan ganska bra med leksakskorg, barnstol och gåvagn.



Bordstabletter från Svenskt Tenn. Väldigt nödvändiga eftersom nån i familjen slafsar så med maten.







Min fina målarhörna har fått konvertera till kontor eftersom ungen tog rummet där datorn huserade tidigare.
Martin tycker pallen är väldigt behaglig att sitta på när man betalar räkningar. "Mjuk och skön" sa han och jag tyckte man kunde ana... viss ironi i rösten. Men snyggt före praktiskt är ju ledorden på Föreningsgatan.

Det var allt.
Tack och hej.

Publicerat i Allmänt
#1 / / malin widén:

mjuk och skön haha fan vad bra sagt.

#2 / / Anonym:

Vilken helvetes bra smak du har. Fint som snus! Förresten, på tal om tavlan i vardagsrummet som du kommenterade för länge sen? Visst är det en barnplansch från IKEA! Våra hjärnor måste ha någon slags telepatisk kontakt eller så!

#3 / / jennie:

Åh, ni har så fint! Älskar att ni har detaljer från Svenskt Tenn också, att det inte bara är här i skitnödiga Stockholm som vi gillar skiten! ;-)

#4 / / Sandra:

nu får du ta och kompensera igen ;)

#5 / / Anna:

snarare fy fan vad fult vitt och ikea är det nya WT modet!

#6 / / Anonym:

Anna; Däremot så är det oerhört kultiverat att sitta på bloggar och särskriva i kommentarsfälten för brinnande livet eller? Sug röv din jävla mupp.



Hanna; Jag skulle vilja se fler bilder från er hall, jag vill bara sätta mig och bajsa och gråta över hela min fula hall. Jag behöver inspiration! Ge mig! Typ den fiffiga klädförvaringen, är det IKEA? Oh hur ser det ut liksom rakt framifrån, inga konstnärsbilder tack ;).

#7 / / Paulina:

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?