8 saker.

1. Inatt åskade det svinmycket. Jag låg så nära Martin att om jag hade legat lite närmre hade det räknats som samlag.

2. Klockan 0.00, mitt i värsta ovädret, ringde min mobil. Mitt hjärta höll på att hoppa ur kroppen och jag tänkte att nu fasen har nån fått blixten i sig.

3. Det hade ingen. Det var lillebror som tyckte jag kunde gå upp och åka hem till mamma och pappa för att slå av strömmen eftersom han inte var hemma.

4. När vi hade lagt på hoppades jag lite att han skulle få blixten i sig.

5. Jag beställde precis en sjukt snygg klänning från Bubbelroom. I small. Nu sitter jag här och äter chips och tänker att jag kanske borde ha tagit medium ändå.

6. Jag jobbar heltid nu i 4 veckor för att få semestern att gå ihop för alla på jobbet. Pellan sover när jag går på morgonen (hon är inne i nått semestermood), sover middag när jag har lunch och somnar 2 timmar efter jag kommit hem. Jag har sån Pellanabstinens att jag har fått utslag i pannan (kan alternativt vara nån slags akne.)

7. Jag ska tapetsera om i vardagsrummet. Har tröttnat på Marimekkotapeten. Martin svär och säger att man inte kan tröttna efter tre månader.

8. Det kan man visst det.

Publicerat i Allmänt