Världens bästa päron.

Igår var jag med mamma och pappa i Stockholm över dagen. Vi var på Äntligen Hemma Mässan och tog en sväng i Kista Gallerian. Pellan var inte med och ändå var hon den enda som handlade. Shopaholickid.

- Fasen va skönt det är att vara med er och bara vara barn ett tag, sa jag till mamma när vi fikade i Stavsjö.

- Vad glad jag blir att du tycker det. Nu går vi och kissar innan vi åker vidare, sa mamma.

- Jag behöver inte. Jag är inte kissnödig, svarade jag.

- Fast du kan gå och prova Hanna. Även fast man kanske inte känner sig nödig så kan man provkissa, sa mamma och så hade jag fått nog av att vara barn.
Publicerat i Allmänt
#1 / / malin widén:

hahaha fasen den var så jäkla bra. Känner igen mig, fast här är de jag som är mamman och tjatar på kisseriet med mina barn.

#2 / / Linnéa:

Jag vill se vad du shoppat!!