Årets julkort.



Det krävdes några 100 bilder för att få henne att stå stilla utan att äta på granen eller slicka på kulorna(?). Men tillslut blev det ganska bra. "Herregud, vilket gulligt barn jag har närt vid min barm" tänkte jag när jag la i julkorten i kuverten.

"Herregud, vilken gullig bror jag har närt vid min barm" tänkte jag inte när jag tvingade Lillbror Oskar att ställa upp på den här bilden:



Det tänkte jag av två anledningar.

1. Jag har inte närt honom vid min barm. Det vore ju svinäckligt. Varför skulle jag ha min brorsa vid min barm? Seriöst? Vad är det för fråga. Det här är ingen incestblogg?

2. Alltså, stilig kan jag väl tycka att han är. Men gullig? Nej. Nej, det känner jag inte att han är.


Jag fick ta den här bilden på ett villkor - Att den inte läggs ut på nån jävla blogg. "Jag lovar på heder och samvete" sa jag och la handen på hjärtat.

Mitt ord betyder inte mycket, det gör de inte. 

Publicerat i Allmänt
#1 / / Sista' in law:

Ehhh.... Å min fråga är ju nu såklart varför i hela fridens namn JAG inte fick julkortet på Oskar istället för på Pellan! Hur tänkte du???

#2 / / Hanna:

Det året Oskar får julkort av dig kommer du få ett av honom. Man kan inte bara ta, ta, ta Maria. Man måste ge, ge, ge lite med.