Världens bästa känsla.

När man kommer hem efter jobbet och ropar "Alla som älskar mig har chansen att få en puss!" och så kommer båda familjemedlemmarna springande med plutande läppar.


Den ena pussar lite bättre än den andra, det måste jag medge.

    

    

Publicerat i Allmänt
#1 / / Zarah-Lou:

Naaaw, vilken napp-puss! :D

#2 / / Anna:

När man bor såhär långt bort från Sverige som jag gör (typ ett halvt jordklot bort) så finns det vissa rutiner som är viktiga för att behålla svenskheten i mitt liv...läsa SvD på nätet på morgonen, se till att få äta Ahlgrens Bilar med jämna mellanrum,tvinga mina vänner att binda blomkransar på midsommarafton och lära mannen menlösa svenska ord som rondell... o nu har jag ytterligare en svenskhets-favorit-rutin... Att läsa din blogg o småfnissa för mig själv.



Trevligt!