Nån kan väl fråga? Hallå? Någon?

Men åh! När ska ni fråga vad tidningen egentligen ville mig?

Ingen som vill veta?

Nån?


Fan.




Okej. Ni får veta vare sig ni vill eller inte för jag vill hemskt gärna berätta. Och det här är min blogg och då är det ju min vilja som räknas. 

Dom frågade om jag var intresserad att skriva en gästkrönika! I en riktig tidning gjord av papper!

Dom, eller ja, hon som ringde hade läst min blogg och trodde jag skulle passa bra. Jag blev så nervös att det eventuellt kom lite kiss och sen sa jag "Kan jag få tänka på det tills imorron?". Hon sa att det kunde jag få och så la vi på. Tack och hej - vi hörs imorron.

Haha, som om jag skulle kunna tacka nej till ett sånt erbjudande.
Idag ringde jag tillbaka och sa att jag väldigt gärna gör det och HERREGUD i himmelen, jesus och alla fåren vilken prestationsångest jag har nu.

Tidningen delas ut i Hultsfred, Vimmerby och Västervik och jag lovar att säga till när den dyker upp. Om det inte är svinkasst för då tänker jag tysta ner det och gå under jorden ett tag - eller flytta ut till Vena, det är ju ungefär samma sak.



Oklart om jag ler eller har ont nånstans? Kanske lite av båda.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Lilla nyberg:

Men grattis Hanna-banna så toppenbra du är! kram.

#2 / / Adrijana:

Shit vad roligt för dig Hanna! Du är grym o o din blogg e alltid intressant o läsa, så det här med prestationsångest, skippa det! Va dig själv bara , alltså fortsätt bara o va så bra som du är, för Skriva kan du! Lycka till!

#3 / / Svägerskan:

Va fan va d där för jäåvla påhopp! Vena rules!! Hmpf!

#4 / / malin:

Grattis. Detta är du som gjord för, det blir kanon. :) sen blir det mama, amelia el aftonbladet härnäst. :)

#5 / / Sofia:

så himla roligt, du skriver himla bra. Lycka till! :)

#6 / / Ida - mamma till Joel:

Oh grattis!

#7 / / Mickan:

Men åh vad kul! GRATTIS! Jag är säker på att det kommer bli succé! Är det VT? Hoppas det för det kan vara den sämsta tidningen ever så de kan behöva lite hjälp på traven. Du kommer lätt bli höjdpunkten i den i så fall. Jag lovar att läsa varje gång jag är hemma hos mamma eller pappa! Om det nu är VT då vill säga... Annars är jag säker på att du kommer göra succé oavsett tidning;)

#8 / / Linnéa:

Grattis Hanna!!! Det kommer bli grymt!

#9 / / Hanna:

Ni är dom bästa jag vet. På riktigt! :)

#10 / / Anna:

Så himla roligt! Måste ju få veta vilken tidning det är så man kan läsa!!! Bästa bloggen har du ju så det där blir jättekul att läsa!!

#11 / / Zarah-Lou:

Grattis! :D Fler som upptäckt hur jävla skitnödigt bra din blogg är!!!