06. Min dag.

07.45: Pellan hojtar om att hon vill ha lite käk. Jag serverar som vanligt frukost på sängen.

09.00: Jag dricker mitt te och läser tidningen.

11.02: Sofi Fahrman ringer på dörren och vill komma in på lite fika. Hon har precis kommit hem från New York och är lite jetlaggad.


Espresso med Soffan som tyvärr hamnade utanför bild.

13.06: Jag byter blöja och Pellan bajsar mig i handen.

13.07: Jag tvättar mig febrilt och förklarar samtidigt för barnet att det är ohyfsat att bajsa på folk. Även ens mamma.

14.03: Jag får SMS från min kompis Joel som frågar om jag vill hänga med på bio. Jag svarar ja och tar en snabbtaxi till sthlm.

16.00: Vi dricker lite champagne på röda mattan. Joel säger nått kul och jag skrattar.


                                                                  Bild från Stureplan.se

17.00. Kommer hem.

17.18 Sjunger lite sånger med Pellan. Killar henne i magen och säger "Prutt, Prutt!".

17.30 Angelina Jolie ringer och vill prata av sig lite.


"Brad Pitt gjorde vad??"


Ja, det är min dag så långt.
Publicerat i Allmänt
#1 / / josefine:

hahha! du är rolig du :)

#2 / / malin:

skönt att du fortfarande har kvar lite hultsfredsanda i dig. Ja menar det är inte så hårt många som kliver upp på röda mattan i mjukisar;)