The wedding!

I helgen var vi i Stockholm på ett helt smashing bröllop! Olof fick sin Rebecka efter åtta år i synd och eftersom jag är kass på att skriva nowadays så drar vi en liten bildkavalkad istället. 


De lyckliga tu. Eller ja... tre. Det ligger en unge därinne under den fina klänningen.
I magen alltså - hon hade inte gömt sitt barn under klänningen.


Min kille ville oxå gifta sig med Olof. Tur att Rebecka hann först, tänkte jag.


Jag grät lite hela tiden. Ett konstant porlande. Tillexempel tjöt jag när brudgummen gick upp på scenen och drog av "Time of my life" som avslut på bröllopsmiddagen. Jeez, va fint.


Jag hade världens snyggaste bordsherre.
Ska jag gifta mig nångång blir det nog fasen med honom.


Den obligatoriska bröllopsvalsen.


Killarna sjöng "Sanna Vänner" ihop. Himla vackert. Kanske inte helt rätt melodi, tonart eller text och så, men ändå - himla vackert. 




Och jag körde det roliga "Låta fötterna jäsa till twice the size"-tricket.  
Väldigt kul och uppskattat partytrick! Visserligen gjorde det att jag inte kunde stå upp efter klockan 1.00 men ändå - kul.

Publicerat i Allmänt
#1 / / trogen läsare:

Vad sällan du bloggar nuförtiden. Berätta om Batman, vad har ni köpt för grejer hittills, hur känns det att det snart är dags för förlossning... snälla vad som helst.

#2 / / x:

Du har tappat, Hanna.

#3 / / Linnéa:

Jag går in flera gånger om dagen, men ingen uppdatering. Är ju nyyyyyfiken!

#4 / / Mickan:

Och jag säger; hellre få inlägg med kvalitet än många inlägg bara för att! =)