Dagens nöje.

Idag har jag suttit helt paralyserad i en timme och kollat på när min unge spänner sina läppar. "Åh, va duktig du är! Oj, oj, va du kan spänna bra!" har jag berömt.

Sen har jag ropat på Martin och pekat och stolt visat hur bra våran dotter kan forma sin mun till ett O. Och så har vi nickat mot varann och varit helt eniga om att våran unge fasen kan spänna sina läppar lite bättre än någon annan unge.

Att bli morsa är att bli lite... rubbad. Det måste jag nog säga.  


Publicerat i Allmänt
#1 / / jennie:

ha ha helt rätt:-) att bli mamma är nog det coolaste av allt!:-) patrik sa att han sett er på ica och jag missade er!!!, satt i bilen...hoppas ni mår bra och att vi stöter på varann snart så jag får se ert lilla mirakel.-) Kram

#2 / / Vic.:

Haha, är det inte Batman-tröjan? :)

#3 / / malin:

Ja ma får bli lite rubbad när man fått barn. Eller man är väl jämt de, men nu har man något att skylla på. Du ser verkligen ut som en glad och stolt mamma på kortet.:)

#4 / / Isabell:

Fina fina ni! =)

#5 / / Lisa Fogby:

Grattis från din gamla dagisfröken! Av en händelse såg jag er bebis bland webbisarna och kom ihåg ditt namn. Gosh, att tiden går så fort...det var ju igår du var Hultsfreds lilllucia ;) Lycka till med barn och hus!

//Lisa

#6 / / Carina:

vad söta ni är!!!Grattis och lycka till!!kram från Cina

#7 / / Anonym:

vart är &: et köpt som står i fönstret? (: