en 8:a på richterskalan.

Vi ska precis gå och lägga oss. Martin har varit och spelat bowling med handbollslaget och är vad man kallar "lite onykter".
 
Saker jag hellre skulle sova med än Martin just nu:

- En moped.
- Ett godståg.
- En motorsåg.
- Ett krig.


"Jag snarkar inte för att vara elak, jag gör det av omtanke" förklarar han när han fluffar iordning kuddarna. "Jo, när vi får barn kommer du få vara vaken hela nätterna och få svinlite sömn. Jag förbereder dig bara på det".

Himla snällt.
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Juste, grattis till den lille i magen förresten!

#2 / / Anonym:

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA? Bebis????????? GRATTIS!!!!!!!!!

#3 / / Amanda:

Jag ville inte grattulera här innan du skrivit något själv...! Men nu var det ju redan skrivet av någon annan så jag vill hemskt gärna grattulera till magen din!! Grattis grattis!! Kraaam

#4 / / Anonym:

grattis:) jättekul ju!!:)

#5 / / Mickan:

Jag tror jag härmar Tina här VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA? Grattis om det är sant! =)