16. min första kyss

Jag hade förberett mig med tuggummi och jag hade håret i tofs så det inte skulle hamna i vägen. Jag hade frågat ut mina vänner om olika metoder och tillvägagångssätt och jag hade mjukgörande lypsyl på läpparna.

Jag va så redo man kunde bli.

Och så började själva kyssandet... och ja, efter ett tag tänkte jag att nu är det nog färdigvirvlat här. Nu är det dags för tungan att dra sig tillbaka. Och då - PANIKEN! Jag hade helt glömt fråga hur man avslutade en kyss!

Skulle jag bara dra bort min gapande mun från honom? Nej, det blir för abrupt. Skulle jag kanske försöka dra ihop läpparna till en avslutande liten puss? Ja, det lät ju logiskt. Så måste det bli. En avslutande puss. 

Och jag försökte verkligen dra ihop men han var inte alls med. Han bara gapade vidare.

Och jag drog ihop och han gapade vidare.

Tillslut blev jag så trött på den här megalånga kyssen att jag drog ihop mina läppar och gjorde en avslutande, smackande puss rakt in i hans öppna mun.

Jag ger min första kyss två tungor av fem möjliga.


 
Publicerat i Allmänt
#1 / / Systers särbo:

Fi fan vilken vidrig bild! USCH!

#2 / / ekfan:

Uuuh, vilka äckliga tungor.. Väldigt bra beskrivet, ballt att du kommer ihåg så väl!

#3 / / jennie:

Åh, det var längesen jag kommenterade här för jag har varit lite runt och omkring och inte haft tid att sitta vid datorn och läsa utan det har blivit mobilläs på tåget och då är det så meckigt att kommentera, så jag tänkte köra en storkommentar som liksom gäller hela bloggen: jag blir så glad så glad när jag kommer in och läser här! Du är så skön och härlig och det är så roligt att höra om Pellans skojia vardag (jag menar, jag fattar ju att det ammas och skriks och bajsas och byts blöjor och sovs mest hela tiden men du gör det lite roligare)! Jag är med och jag diggar´t, även om jag inte kommenterar till varje inlägg, bara så du vet. :-) Kram!

#4 / / corneliaemma.blogspot.com:

hahahah så klockrent!!!!

#5 / / johanna:

Vem vare som kysste? Vem vare+

#6 / / Joline:

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)