Skit oxå.

Min chef stack in huvudet på mitt kontor förut och bad mig vara uppmärksam på hans kundbesöks utseende.
"Han ser precis ut som en basist" viskade han och fnittrade lite.

När kundbesöket gick förbi utanför min dörr var jag oerhört uppmärksam. Men jag vet inte, hur ser man ut om man är basist? Håller man händerna i ett basgitarr-grepp? Har man några speciella byxor? Skor? Pins?
Jag har inte sett många basister i mitt liv.

Men jag ville såklart inte förstöra skojet så lite senare gick jag in till chefen, la av ett asgarv och sa "GUD! Han så verkligen exakt ut som en basist!"

Chefen tittade frågande på mig.

"Basist?"

"Ja, kundbesöket. Vilken basist va? Haha."

"Nazist Hanna, jag sa att han såg ut som en nazist."

Jahaa. 
Publicerat i Allmänt
#1 / / hmm:

Hur ser man ut om man är nazist då? Ser man på folk om de är sossar också? :)

#2 / / Hanna:

Arméaktig jacka med ett sånt där rött band runt armen (med hitlerkorset på), liten svart mustasch. Marscherar fram. Säger Heil istället för hej. Typ så ;)

#3 / / sandra:

så skönt inlägg =) du har förgyllt min em/kväll.

#4 / / Anonym:

Du har en mycket underhållande blogg. Men... dina länkar är urtrista! Skulle vara kul att veta vilka bloggar du följer för visst måste det vara fler än dina länkar!? Trevlig helg!

#5 / / Hanna:

Det vore kul att veta vilka ni som kommenterar är oxå. Satan, va många anonyma. Jag ska se om jag kan fixa länkarna :)