Världens bästa mamma - Min. Helt klart.

Och motiveringen:

För att hon inte kan engelska och säger "Sören is not nicht zu home".
För att hon ringer varje dag.
För att hon får alla att känna sig som en i familjen.
För att hennes skratt smittar.
För att hon tror det heter "Majs-place"
För att hon är mer mamma än vän.
För att hon alltid ställer upp
För att hon gråter med mig när jag gråter
För att hon alltid har i liiite för mycket vitlök.
För att hon tycker lite illa om folk som jag tycker illa om bara för att vara snäll.
För att hennes mascara alltid är lite utsmetad från tårarna som rinner när hon skrattar
För att hon tror att Shania Twains låt heter "I don't know missing me much" (That don't impress me much)
För att hennes kramar är snäppet vassare än andra jag prövat
Publicerat i Allmänt
#1 / / Amanda Simonsson:

Jo hon är inte dum din mor;) Väldigt snäll och omtänksam.. Och skratta, jo det lär jag nog göra en HEL DEL på det där bolaget;)