Samtal med syster

Jag: Kan jag få ta en bild på din nummerlapp?

Syster: Jag vet inte det.

Jag: Varför inte?

Syster: Amen, jag har nummer 22556.

Jag: Ja, vadå?

Syster: Den bästa har nummer 1, Hanna. Hur hög status är det att ha 22556 då tror du?

Jag: Du har en poäng där, det har du.

Syster: Mmm.

Jag: Men du kanske kan hålla för några siffror, så det ser ut som du har typ nummer 5.

Syster: Det kan jag göra! Det blir svinbra. Nummer 5 är fan elit.

Jag: Jag tror Malin Ewerlöf Krepp hade 7. Fem är bättre än sju, det vet man ju.

Syster: Det syns inte att jag håller för va?

Jag: Absolut inte. Det ser ut som en ensam femma bara.

Syster: Bra.


Publicerat i Allmänt
#1 / / Fia:

Jag har följt din blogg ett tag nu.. Hela jävla kvällen har jag suttit och läst igenom alla dina inlägg. Du är fan bäst!

#2 / / Anonym:

Fia! Kan du sluta slicka stjärt från och med nu? Det är jag som har patent på det i den här bloggen. Ingen, jag upprepar INGEN ska ta min plats som förste rövslickare.

#3 / / Hanna:

Fia: Oj, tack snälla du!



Ranchenpreggo: Min röv är stor nog för båda.

#4 / / Macke:

Ja, det har vi sett att den är!!!

#5 / / Fia:

Haha. Jag kan nöja mej med en andraplats!

#6 / / Anonym:

Mums!