Little Italy.

Skavsta flygplats 06:00.
Michael går igenom resan med Mathias, oklart om han verkligen lyssnade.



I planet 07.12. "Jag var ju i alla fall lycklig när jag dog" tänkte jag och lät handsvetten rinna av på Martin. "Tänk 50/50, Hanna!" hojtade Mathias nånstans i planet. "Antingen störtar vi eller så klarar vi oss, 50/50!"



I Bergamo 11.24. Medan dom andra fixade tågbiljetter och letade efter rätt spår jobbade jag på brännan. Har man ingen bränna när man kommer hem räknas det inte som att man varit utomlands.



 
Framme i Verona. Det var så vackert att jag kände för att gråta lite, men jag lät bli för stämningens skull.


Herrarna jag delade rum med. Det blir inte många ligg när det bor en svåger i samma rum, det blir det inte. Men ni känner ju mig - jag byter gärna ut fysisk kärlek mot en rolig bror.


Vi drack spritdrinkar mitt på dagen.


Vi tog Julia på patten.


Vi åt och drack. Där det fanns pizza och öl, där fanns vi.


Vi hyrde en bil och utsedde av nån outgrundlig anledning Mathias till kartläsare.
 Vi åkte vilse.

Vi firade Svärfar Görans 60-årsdag på en vingård. Och åt en helt fantastisk middag.


Vi drack rödvin. Fan, va det dracks rödvin hela tiden. Jag blundade, svalde och tänkte på annat.


Vi badade. Eller ja, Martin gjorde - efter en flaska rödvin såklart. Utan vinet - inget dopp.


Vi spenderade en dag i Venedig.


Vi drack rödvin.


Vi hade samkväm.

Och vi hånglade i solnedgången.


Typ så var resan.
Det bästa på länge.

Publicerat i Allmänt
#1 / / malin j:

ååååh va underbart ni verkar ha haft de! min kära far fyller 60 i november.. man kan ju alltid slänga ut lite bete och se om de nappar! :o) tror resten av syskonskaran inte skulle ha något emot de heller..