Herrejesus!

Brittan, min Brittan, kommer till Sverige! Jag blev så glad när syster messade att tårar samlades i min ögonvrå.
Jag började skriksjunga "If you seek Amy" när jag cyklade till jobbet och jag har stönat Britney-stön lite på måfå hela dan.

Sen fick jag reda på att konserten är på en dag då jag jobbar. Precis när min semester tagit slut och jag jobbar ensam i affären. Jag jobbar när Britney juckar i Globen.
Det här måste lösas på nått sätt.

Per, min favoritchef och världens bästa arbetsgivare. Kan vi stänga butiken några dagar i Juli? Kan vi det?
Publicerat i Allmänt
#1 / / Vic.:

Per! Stäng butiken, detta är på liv och död! Viktigare än svininfluensan!!!

#2 / / PER:

Ha... Du tror att jag går på smicker och fjäsk.... Givetvis gör jag det. Beställ dina biljetter till B så fixar vi resten

#3 / / Vic.:

PER!!!! Har jag sagt att jag älskar dig???