Handen som gungar vaggan?

Min hand.






Härlig eftermiddag hos Klipp-Malin där jag fick barnpassa medan Vic ansades.
Barnet ville inte alls sitta i solen och jobba på brännan utan tyckte bättre om när jag dansade med honom på gräsmattan. Är jag blek på handbollsfesten imorron vet ni varför.

Publicerat i Allmänt
#1 / / malin j:

haha, bra överskrift lr va de nu heter.. (är ju faktiskt 10 år sedan jag slutade skolan.. hrm)

va himla mysigt att ha ER här tycker jag! som barnets mamma får jag väl ta på mej skulden för att du är vit som ett lakan imorn.. ;o) men skoj hade han när ni dansade och sjöng till "karate fylla" ska börjas i tid!

#2 / / Hanna:

Det var jättetrevligt och livsfarligt eftersom jag blir så sugen =) Speciellt när man träffar en unge som är sådär oemotståndligt glad hela tiden!

#3 / / Amanda:

Vit var du då inte iaf.. Så du hade hunnit med o sola lite:)